15 Şubat 2008 Cuma

Browni

Malzemeler:
2 su bardağı toz şeker
1su bardağı sıvı yağ
yarım su bardağı yoğurt
yarım su bardağı süt
2 paket kakao

3 adet yumurta
1 paket kabartma tozu

2su bardağı un
Yapılışı:
şeker,yağ,yoğurt,süt,kakao'yu mikserle çırpıyoruz karışımdan 1 su bardağı ayırıyoruz geri kalan malzemeye yumurta,kabartma tozu ve unuda ekleyip çırpıyoruz.yağlanmış kek kalıbına döküp pişiriyoruz.kek pişip hafif soğuduktan sonra kalıptan çıkarıp çatalla deliyoruz ayırdığımız karışımı üstüne döküyoruz. hindistan ceviziyle süsledikten sonra servis yapabilirsiniz.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu kekin görüntüsü bu kadar güzelse kimbilir tadi ne acayiptir.Ağzımın suları aktı yaa :) Ellerinize sağlık kızlar.Aşkım Süpersiniz

Çağlar & Burcu dedi ki...

aşkım ben sana daha güzellerini yaparım inş. senin beğenmen daha önemli benim için tadına bakarsın sonra yorumunuda buraya yazarsın ama olurmu:D

Unknown dedi ki...

Olur tabiki aşkım kısa zamanda bekliyorum keki ve seni çok seviyorum :)

Çağlar & Burcu dedi ki...

tmm hayatım en kısa zamanda yapıcam merak etme sen BENDE SENİİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM...

Adsız dedi ki...

Burcu tebrikler bana çok yararı olacak tariflerin